BDAR
Privatumo politika
Lituanistinės studijos mokytojams

Atsiliepimai

Loreta Timukienė, Maironio lituanistinė mokykla (JAV)

„Studijų metu spėjau pasisemti nemažai naudingos patirties, iš lektorių išgirsti naujovių, turėjau progą susipažint su kolegėmis iš įvairių lituanistinių mokyklų ir kartu padiskutuoti apie lituanistinį ugdymą, pasidalinti vertingomis patirtimis. Labai patiko ir pasiūlyta kultūrinė-pažintinė programa, leidusi iš arčiau susipažint su Klaipėda, pamario kraštu, mūsų neįkainojamais kultūros perlais, tradicijomis ir papročiais“

Rita Norvilaitė, Berlyno lietuvių bendruomenės mokyklėlė (Vokietija)

„Man studijos labai patiko ir nors gana intensyvios, bet išties labai naudingos. Vienas iš svarbiausių aspektų tokiuose mokymuose visgi yra ir asmeninės patirties pasidalijimas – kas ir kaip ką daro savo mokyklose, įstaigose. Buvo išties įdomu! Dėstytojos L. Vilkytės informacija pasinaudojau ir jau parvežiau mūsų mokyklėlei 10 knygų. Dar prof. R. Sliužinsko dėka pamilau kankles, netgi pavyko įsigyti (dėkui už informaciją Dovilų etnocentro darbuotojams). Lektorės A. Norvilienės paskaitų norėjosi klausytis dar daugiau. Išmokau kurti interaktyvias užduotis, sužinojau nemažai naujų mobiliųjų programėlių lietuvių kalbos mokymui. Žodžiu, viskas buvo taip puikiai suorganizuota, programa – tobula!“

Daiva Sruogienė, Virtuali lituanistinė mokykla „Švyturys“; Denijos miesto ABC mokyklėlė (Ispanija)

„Studijos buvo puikios. Deja, nors dalyvavau nuotoliniu būdu, bet trečią kartą tikrai atvyksiu „gyvai“. Vertingiausia buvo praktinės užduotys, bei konkreti, aiški teorija. Psichologės konkrečių atvejų analizė, nuotolinių užduočių kūrimas ir pan. Labai džiaugiuosi, jog buvo galimybė prisijungti ir peržiūrėti paskaitų įrašus, rasti lektorių metodinę medžiagą“

Aušra Brazaitis, Melburno lituanistinė mokykla „Pelėda“ (Australija)

„Dėl kursų viskas buvo tiesiog nuostabiai, tikrai nesitikėjau. Sunku net sudėlioti refleksiją, nes būtų tik vienas žodis – puiku. Visi dėstytojai buvo taip pasiruošę ir su tokiu entuziazmu dėstė paskaitas, visi tokie modernūs, puikiai prisitaikę prie šių dienų mokymo aplinkybių, metodų“

Irma Šutienė, integracijos padalinys Mjölby komūnoje (Švedija)

„Naudingos paskaitos, įdomios lektorės. Labai gerai, kad jos buvo tokios skirtingos, vienos puikios oratorės, kitos galbūt ne tokios puikios, bet iš to taip pat pasimokiau kaip kalbėti, stovėti. Kitais metais viena iš paskaitų galėtų būti apie tai, kaip kalbėti prieš auditoriją. Vienintelis pastebėjimas, kad diskusijos galėjo būti moderuojamos kitaip, nes kartais jos užsitęsdavo per ilgai ir nebelikdavo laiko užbaigti paskaitų. Vaikai perduoda linkėjimus mokytojoms, o aš džiaugiuosi, kad jie patys noriai eidavo į edukacinius užsiėmimus ir kas rytą keldavosi su šypsena“

Vidas Kavaliauskas, Sakartvelo technikos universiteto Lietuvių kalbos ir kultūros centras (Sakartvelas)

„Buvo gera ir malonu dalyvauti Klaipėdos universiteto organizuotoje nuotolinių lituanistinių studijų programoje. KU ypač profesionaliai tai atliko – buvo daug įdomių paskaitų: pedagogikos, psichologijos, sociologijos, lietuvių kalbos didaktikos, lietuvių literatūros, lietuvių folkloro ir kt. temomis. Kursai vyko gyvai KU auditorijose ir paraleliai transliuojant visa tai nuotoliniu būdu (nuotolinukai“ irgi buvo aktyviai įtraukiami į paskaitas, diskusijas).  Buvo sukurta ir labai gera virtuali mokymosi aplinka, į kurią buvo įkeliamos visų lektorių paskaitos, - tai leido kursų dalyviams bet kuriuo metu išklausyti tas paskaitas (jei dėl tam tikrų priežasčių nebuvo galimybių dalyvauti tiesioginiu laiku tose paskaitose), pakartotinai perklausyti paskaitas ar jų dalis, pasižymėti sau svarbesnius dalykus. Sveikinimai Klaipėdos universitetui, šių lituanistinių studijų vadovėms Jūratei Derukaitei, Kristinai Blockytei-Naujokei. 2 savaičių kursai tikrai nepabodo, nuotolinės paskaitos ir sukurta virtuali mokymosi aplinka leido turėti ir laisvo laiko popietėmis ir vakarais“

Erika Ulinskaitė, San Francisko lituanistinė mokykla „Genys“ (JAV)

„Gavau naujų idėjų, kaip mokyti lietuvių kalbos tiek vyresnius, tiek mažesnius vaikus. Viską pritaikysiu praktiškai. Buvo taip įdomu, kad net dalyvavimas naktimis mokymuose neišvargino, o tik dar labiau motyvavo kitais metais atvykti „gyvai“ į šiuos mokymus“

Kristina Vanagaitė-Sevriugina, Šveicarijos lietuvių bendruomenės Berno lituanistinis darželis - mokyklėlė „Saulutė“ (Šveicarija)

„Labai džiaugiuosi, kad turėjau galimybę dalyvauti šiuose mokymuose „gyvai“, nes dabar tikrai turėsiu ką perduoti vaikams grįžusi į Šveicariją. Labiausiai patiko, kad kursų metu gavome daug praktinių užduočių, kurias panaudosime savo pamokų metu. Man labai norėtųsi, kad šie mokymai vyktų ilgiau, ne dvi savaites, nes laikas praskriejo akimirksniu ir jei kitais metais negalėsiu grįžti į Lietuvą, tikrai norėsiu dalyvauti mokymuose bent jau nuotoliniu būdu“

Ernesta Baužaitė, Lituanistinė mokykla „Sparnai“ (Danija)

„Kadangi dirbu su įvairaus amžiaus vaikais, man visos paskaitos buvo labai naudingos. Nors ir turiu pedagoginį išsilavinimą, todėl tam tikri dalykai jau buvo girdėti, bet juos pasikartoti buvo labai naudinga. Dalyko didaktikos, ugdymo psichologijos, kūrybiškumo ugdymo dalykai buvo itin aktualūs ir naudingi. Labai džiaugčiausi, jog tokie mokymai vyktų ilgiau“